en solig dag i Galärparken

NOTE - Detta skulle publiceras för ca 2 timmar sen (kl 19), funkar visst inte riktigt som jag vill här ..

tjoo mina vänner !! Hemma efter en heldag ute i Galärparken/Djurgården :) Att bara ligga där i solen
på min filt med favoritmusiken i öronen och keka vattenmelon & baguette, det är sommar det och det
är då jag mår som allra bäst !! Åkte hemifrån ca 13, när jag väl kom fram till T-Centralen kände jag
för att vara lite hurtig så jag gick ut till Djurgården i stället för att ta spårvagnen, tog väl ca 30 min ..
Skönt att ha solen i nacken i hela vägen och känna den svala luften från vattnet, men vaaaaarmt !!!!

Nu ska jag keka lite sen får man väl nästan börja tänka på att gå & lägga sig eftersom jag jobbar
tidigt imorgon .. kommer nog somna ganska snabbt bara jag lägger mig ner, man blir ju så seg &
trött av solen, haha xD Avslutar med att bjuda på lite bilder från dagens parkhäng som ni ser nedan,
passade även på att säga hej till min favorit sagotant innan jag gick hem (gick tillbaka till TC också,
hurtbulle!) .. hon vart dock lite stel av sig, bästa Astrid ;) Hoppas allt är bra med er raringar, PUSS !!


Emelie

Mys :) säg till om du vill ha sällskap någongång :)

2011-06-07 @ 21:46:12
http://erommedahl.blogg.se/
Emma

Härligt med stan sol och mys!

Underbara sommar !! :D



Hör av dig om vi ska ses inne stan någon dag:)



KRAM å.. puss :)

2011-06-08 @ 19:20:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: