har ni 08'or sett hålet på plattan !?


I slutet på förra veckan när jag skulle åka ut till Grönan såg jag något mysko, en mattliknande sak
som låg mitt på plattan (Sergels Torg) .. fattade inte vad det var, men så såg jag en massa kineser
stå uppe vid räckerna och ta kort, haha x) Tänkte inte mer på det för jag var ju tvungen att åka till
jobbet :) Men på kvällen när jag åkte hem gick jag & ställde mig där uppe vid räckerna och såg vad
det skulle likna - ett hål, haha !! Och jag är ju såhär jättelöjlig så jag har vart värsta nojig för att gå
över det på hela veckan som gått, haha (8 Dock vart den borta när jag åkte hem igår kväll så till er
som missat det kan jag bara säga sorry guys :P Tycker det är sjukt häftigt att man kan göra sådär !!  

Emma

missade som 08 såklart... muttrar ;) men läckert!! det ser verkligen ut som ett hål :O

tror inte att jag hade vågat gå över jag heller... haha iallafall inte när jag sett den här bilden.

duktig du är på att fota gumman!!! :D

2011-06-13 @ 21:20:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: