Simon Danielsson vann Big Brother 2011 !!


Bättre sent än aldrig så tittade jag på Big Brother finalen ikväll, hade lyckats hålla mig från att se
vem som vann så jag visste ingeting, så satt ju här helt spänd, haha xD Jag tycker att HELT RÄTT
person vann !! Av dom som var kvar i alla fall, hade velat ha kvar Gurkan & Katerina i final men
man kan ju inte få allt :P Sverige pallade väl inte deras balkan-mood, ville väl ha det "mellanmjölk"
som vanligt, aldrig får något vara extremt, haha ;) Men jag älskade det !! Nej men seriöst - Simon
är verkligen en värdig vinnare, verkar vara en trevlig norrlänning med båda fötterna på jorden :)
Dessutom är han sjukt rolig när han snackar i sömnen, längesen jag garvade så mkt .. hahah xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: