leverans från Skellefteå


dessa skönheter damp ner i min brevlåda igår, all the way från Skellefteå :D Var ju med mamma i
Kristianstad förra veckan för att jag hade fått syn på dessa inne på BikBok's hemsida och blev helt
överlycklig, haha. Man har ju sett dom typ överallt på t.ex bloggar & weheartit osv men jag har aldrig
lyckats hitta vart dom säljs, förns nu då :) Dock var dem slut i Kristianstad och jag skojar inte när jag
säger att det var så i typ hela Sverige också, måttligt irriterande -.- Tillslut så drog jag till med att slå
nummret till Skellefteå (med tanken: "de har typ 1 meter snö kvar där, inte tänker de på sommar nu",
haha, så typiskt mig) och de hade ETT PAR kvar i min storlek, happy :D De är så sjukt snygga, sitter
asbra på och är bara allmänt helt perfekta, haha ;) Nu vill jag inte ha något annat än sommar & sol !!  
Så mycket enklare att klä sig snyggt då, tänk er dessa med ett slappt linne & ett par Converse t.ex ♥

Emma

Jättesnygga !!



Dom måste du har på dig när du träffar du vet vem ;) säg var du köpte dom också får du alldeles säkert en extra kram eller kanske något mer eller något helt (!) annat. haha bad me XD jättesnygga shorts iallafall.



Kram!!

2011-03-16 @ 19:33:13
Anna

^

Emma: hahah, jo tack (a) Tänkte att han kunde hämtat dom till mig så hade jag sluppit betala postförskottsavgift, haha ;)



Du kan ju se/träffa honom varje lördag nu framöver, Skeppsbron is the place to be ;D

2011-03-16 @ 20:00:55
http://sissigirliiee.blogg.se/
Mizca

Ja, dom var snygga!

2011-03-17 @ 12:22:18
http://www.mizca.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: