nu kan jag titulera mig som Tivolivärd ;)

fick mitt schema för Grönan igår, herrejävlar vad jag kommer jobba röven av mig .. haha :O Men
det är okey, money money liksom ;) Fick även reda på att jag kommer bli tivolivärd inom kiosk :)
Det var mitt 2:a val, hade satt attraktion som 1:a men om de tror/tycker att jag kommer göra ett
bättre jobb inom kioskerna får jag väl lita på dem :) Tror det är mer och göra där också faktiskt,
så det är positivt :D Hoppas bara att de har kassaapparater som visar hur mycket kunden ska få
tillbaka, annars vette fasen .. min huvudräkning är ju inte den bästa om man säger så, hahah xD

Har mitt första pass redan om 6 veckor, den 30 april .. det närmar sig med stormsteg ;) Men innan
dess ska jag gå ett gäng utbildningar som jag kommer få tider på snart :D Kul ska det bli i alla fall,
ser verkligen fram emot det !! Nu ska jag kolla på gårdagens BB-avsnitt åh sen stryka kläder, yey.


Amanda!

Schysst blogg! :)

2011-03-24 @ 15:04:30
http://theoneandonlyamanda.blogg.se/
Erika

coolt att jobba på grönan :D gå in på min blogg och lyssna på när jag sjunger och tyck till! kram

2011-03-24 @ 16:35:00
http://lifebyericch.blogg.se/
Alexandra

Inte så bra på att uppdatera längre ju...

2011-03-28 @ 10:36:53
Emelie Rommedahl

Hej sötis! Va kul att du också fått ditt schema :) skall du jobba heltid eller? Skall också jobba massor, men kul :) Skall du också på utbildningar 15-16 april? Kram!

2011-04-07 @ 21:00:46
http://erommedahl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: