såhär tror jag om Andra Chansen ikväll ..



Duell 1 - Jenny Silver // Love Generation
Jag gillar faktiskt Jennys låt "Something In Your Eyes", men "Dance Alone" är snäppet vassare
& man blir tokglad av den !! Dessutom är RedOne ett geni, men det är väl ingen nyhet direkt ;)

Duell 2 - Loreen // Sara Varga  
Här har jag egentligen inga åsikter, bortsett från att jag verkligen avskydde Saras låt så därför
hoppas jag att Loreen går vidare till omgång 2, haha ;) där har hon dock ingen chans mot Love.

Duell 3 - The Moniker // Linda Pritchard
På något sätt blir man glad av The Monikers låt, refrängen är liksom så trallvänlig :) Men ställer man
den mot Lindas underbara powerballad så håller den inte, vad vore en mellofinal utan en ballad !? :D

Duell 4 - Shirley's Angels // Pernilla Andersson
Pernillas låt har en fin text, bruden kan sjunga men hela framträdandet är så dåligt upplagt, hon bara
står där rätt upp&ner liksom, haha. Egentligen tycker jag inte så värst mycket om Shirley's låt heller,
men de bjuder i alla fall på en show om man ska jämföra med Pernilla så därför tror jag att de går
vidare till omgång 2. Väl där blir Linda Pritchard oerhört svår att slå tror jag, så jaa - Linda till final.

Till final ikväll går - Love Generation "Dance Alone" // Linda Pritchard "Alive"

Vad tror ni mina raringar !? Håller ni med mig eller tycker ni att jag är helt ute & cyklar !?
Tell me babies !! Vore lite kul åh se om vi tänker ungefär likadant eller helt olika, haha :)

Jennifer

Håller med dig! ;)

2011-03-05 @ 20:32:51
http://jenniferalindahl.blogg.se/
Anonym

Kul att The Moniker gick vidare;) men Sara Vargas låt är verkligen ingen favorit. Jag hade hoppats på Loreen och Shirley's Angels.

2011-03-06 @ 09:15:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: