kändistätt på Grönan ;)

fy på mig vilken dålig bloggprinsessa jag är !! :( haha, men jobbar man 8-11 timmars pass varje
dag är man ganska så slut när man kommer hem, och sätta sig vid datorn är inte direkt det första
man tänker på när man kommer hem .. men jag har så förbannat roligt och timmarna bara flyger
iväg !! :D Det enda jag tycker är lite jobbigt just nu är att räkna ihop växelkassan (3000 kr), jag & 
siffror alltså .. men det kommer väl så småningom :) Resten av redovisningen funkar i alla fall bra!

I lördags den 7/5 slog Grönan upp portarna för sommaren 2011 !! Det var en hel del kändisar på 
plats, inte mina favoritpojkar dock, men en massa annat roligt folk som fram åh köpte godisremmar
av mig :) B.la Henrik Dorsin, Patrik Ekwall, Patrik Isaksson, Michaela Forni, Love Generation-tjejerna, 
Bingo Rimér, Kissie, Daniel Paris ("cha cha, jag vill ha en rem" haha, love you !!), Jackie Ferm (sjukt
söt IRL "åhh, pratar du skånska!?"), Molly Sandén mfl. Sen såg man ju en del andra på håll, riktigt kul
dag iaf :D Och hur trött man än är när man sätter sig på tuben hem längtar man ändå till nästa dag :D

Imorgon är det Grönan mellan 14:15 till 23:30 som gäller, lång dag .. men jag ser fram emot det :D

Emma

Ja fy på dig Anna! hahaha ;D det är lugnt. förstår att du har fullt upp :) tack för att du bloggar nu iallfall. läser din blogg slaviskt jag haha eeeh måste masa mig ut till grönan någon dag...



Åh kul med kändisar! tur för dig att min pöjke inte var där.. mohaha... he.. han har nog fullt upp med husbygge ;)



Ha det toppbäst i el Stockholmo!



Kraaam!

2011-05-11 @ 22:21:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: